Helpdesk

Alle ansatte ønsker å ha en effektiv hverdag og gjøre en god jobb. Da er det viktig at utstyr, programvare og maskiner fungerer som det skal. Vi i V-hosting vet hvor viktig dette er, og er alltid på for at de ansatte skal ha det de trenger.

Illustrasjonsfoto som viser et headset som brukes til kundeservice/helpdesk.Vi leverer helpdesk som en tjeneste til flere små og mellomstore selskaper. Vi benytter anerkjente løsninger for overvåking, og feilretting av pc og applikasjoner for at kundene alltid skal ha det de trenger i sin travle hverdag. I mange tilfeller oppdager vi feil før brukerne gjør det. Dette gjør at vi proaktivt kan rette eventuelle feil, eller veilede før det blir et problem for brukeren. Er det nødvendig, drar vi ut til kundens lokasjon.

Å benytte vår helpdesktjeneste gir mange fordeler:

  • Alltid tilgang på ressurser som kan håndtere problemet
  • Effektiv hverdag for de ansatte
  • Tilgang på reservedeler hvis noe ryker
  • Rask tilgang til nytt utstyr om noe må byttes ut
  • En av kundene våre sier:
  • Med helpdesk som en tjeneste har vi alltid tilgang til kompetanse og utstyr som gjør at våre ansatte har en effektiv hverdag. Dette sparer oss for penger, og vi kan fokusere på de riktige tingene, sier  Are Stig i Apcoa.

Ta gjerne kontakt for ytterligere informasjon

Universelt utformet nettsidefra Digitalt Byrå